bozkir.net Bozkir Forum Arsivi 16 Ekim 2019 - 04:38 *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
Mesaj yazmaya başlamadan önce Forum Kurallarını Okuyunuz.
 
 
Sayfa: 1 [2] 3 4   Aşağı git
Gönderen Konu: Sevincimizi ve dertlerimizi Burda paylaşalım...  (Okunma Sayısı 11091 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
cereyanci
Aktif Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 540


Site
« Yanıtla #15 : 22 Nisan 2008 - 21:09 »

inşaat elektriği yapmaktan hoşlanmıyorum hatta inşaata gırınce sınırlerım kalkıyo.benım işim derın kuyu oto.kumanda gıbı işler inşaat zor ve sınır gelıyo ne edeyım söyleyın.allahtan dukkan inşaat ağırlıklı değil 30 daire iş kım yapacak bunları delı oluyom uffffdfff
Kayıtlı
hasandursun
Kıdemli Üye
****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3031


BOZKIRLI OLMAK AYRICALIKTIR.


« Yanıtla #16 : 22 Mayıs 2008 - 09:59 »

Ben de bi sevincimi paylaşayım.

İyi ki bozkırlıyım  Harika
Kayıtlı

O'na yar olmuşum O'nun kuluyum
Mazimin yarına giden yoluyum
Hem çağdaşım hem Anadolu'yum
Ne sağda ne de solda gör beni

Ozan Uğur IŞILAK
osmankoyuncu
Site Yöneticisi
******
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 2192



Site
« Yanıtla #17 : 22 Mayıs 2008 - 10:01 »

Şu final dönemi bi bitsede Bozkır'a dönsem artık. Sınavlardan bıktım  Cry
Kayıtlı


Bu Vatanın Ekmeğini Yiyip Bu Vatana İhanet Edenler
Bir Gün Ekmek Yediği Yerden Kurşunu da Yerler!
cereyanci
Aktif Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 540


Site
« Yanıtla #18 : 22 Mayıs 2008 - 19:24 »

bu gunlerde moralım yerınde mukkemmmel bı acık öğretım sınavı gecırdım.
Kayıtlı
efza
Yeni Başlayan
*
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 375


« Yanıtla #19 : 22 Mayıs 2008 - 23:30 »

1 yaşındaki kızıma ne yaparsam yapayım yemek yediremiyorum benim tek sıkıntım  bu  Cry
Kayıtlı
osmanyilmaz
Forum Yöneticisi
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3443



« Yanıtla #20 : 23 Mayıs 2008 - 22:16 »

1 yaşındaki kızıma ne yaparsam yapayım yemek yediremiyorum benim tek sıkıntım  bu  Cry
her annenin sıkıntısıdır bu  kendi haline bırakın çocuğu Wink
Kayıtlı

hakkımda bilgisi olmayanın fikride olmasın
www.sorkunkasabasi.com www.osmanyilmaz.tr.cx
hasandursun
Kıdemli Üye
****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3031


BOZKIRLI OLMAK AYRICALIKTIR.


« Yanıtla #21 : 24 Mayıs 2008 - 14:45 »

her annenin sıkıntısıdır bu  kendi haline bırakın çocuğu Wink
Grin Wink
Kayıtlı

O'na yar olmuşum O'nun kuluyum
Mazimin yarına giden yoluyum
Hem çağdaşım hem Anadolu'yum
Ne sağda ne de solda gör beni

Ozan Uğur IŞILAK
bozve
Forum Yöneticisi
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 832


herkezin gördüğü mesaj kişisel değildir


« Yanıtla #22 : 24 Mayıs 2008 - 17:25 »

şu final dönemi bi bitsede bozkır'a dönsem artık. sınavlardan bıktım  Cry


 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
 Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry
Kayıtlı

İMZA ATAMIYOM PARMAK BASSAM OLURMU:: 

kazakhaci
Yeni Başlayan
*
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 206



Site
« Yanıtla #23 : 24 Mayıs 2008 - 19:23 »

bu gün bizim site üyeleri maçta yenecekler hiisi var sevinçliyim bende seyirci olacaktım ancak misafir geldi özür dilerim
Kayıtlı
hasandursun
Kıdemli Üye
****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3031


BOZKIRLI OLMAK AYRICALIKTIR.


« Yanıtla #24 : 29 Temmuz 2008 - 07:21 »

Gündeme...
Kayıtlı

O'na yar olmuşum O'nun kuluyum
Mazimin yarına giden yoluyum
Hem çağdaşım hem Anadolu'yum
Ne sağda ne de solda gör beni

Ozan Uğur IŞILAK
rockseverr
Forum Yöneticisi
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1768


« Yanıtla #25 : 29 Temmuz 2008 - 12:29 »

Kısa bi süre sonra askere gidecem.Askere gitmekten değilde ailemden ayrılacağım için bayaa bi sıkıntılıyım  ?
Kayıtlı
hasandursun
Kıdemli Üye
****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3031


BOZKIRLI OLMAK AYRICALIKTIR.


« Yanıtla #26 : 29 Temmuz 2008 - 12:47 »

Kısa bi süre sonra askere gidecem.Askere gitmekten değilde ailemden ayrılacağım için bayaa bi sıkıntılıyım  ?

Rabbim teskere alıpta teskere aldım mutluyum diye buraya yazdığın gününde nasip eder abi inşallah.
Kayıtlı

O'na yar olmuşum O'nun kuluyum
Mazimin yarına giden yoluyum
Hem çağdaşım hem Anadolu'yum
Ne sağda ne de solda gör beni

Ozan Uğur IŞILAK
murat-t
Aktif Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 589


« Yanıtla #27 : 29 Temmuz 2008 - 12:48 »

hayırlı  teskerler.....kardeşim.....
Kayıtlı
rockseverr
Forum Yöneticisi
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1768


« Yanıtla #28 : 29 Temmuz 2008 - 17:00 »


Rabbim teskere alıpta teskere aldım mutluyum diye buraya yazdığın gününde nasip eder abi inşallah.

Amin abi.Rabbim tüm askerlerimize hayırlısıyla vazifemizi yapıp geri dönmek nasip eder inşallah.
Kayıtlı
hakiki
Aktif Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 937



« Yanıtla #29 : 30 Temmuz 2008 - 12:52 »

rockseverr    gidecen gelecen inşallah diycenki ben askerlik ne zaman yaptım yavvvvvvv
ALLAH (cc)  luhu sağlık ve afiyet versin inşallah  güzel askerlik hayırlı teskereler dileğiyle
Kayıtlı

Nice  insanlar gördüm, üstünde elbise yok.
Nice elbiseler  gördüm, içinde insan yok.

                             Mevlana
Sayfa: 1 [2] 3 4   Yukarı git
 
Gitmek istediğiniz yer: